1/6 2016 Vilka är uttagna till NM i dressyr

Ni kanske undrar vilka som är uttagna till NM i dressyr i Finland 28/6-3/7?
Stort grattis till alla uttagna! För mig känns detta väldigt stort.... (Boyan och jag i landslaget, amatörerna)

D-ponny 
Clara Egholm Hebsgaard - Extrem
Ebba Nilsson - Roman  
Ellen Hidgård - Little Diamonds Doolittle
Sandra Andersson Wickström - Money Boy


C-ponny
Felicia Bermar Vistedt - Djupviks von Linné (Felicia får förövrigt ta min plats på FHS med ponnyn Valdo,grattis)
Ellen Hedbys - Indiana Joe
Ellen Olsson - Daylight
Amanda Lindholm - Moravikens Meteor


Både C- och D-ponnys har med väldigt erfarna ekipage precis som lite mer oerfarna. Spännande blandning av ekipage som tagit sig dit genom sina resultat på tävlingsbanan.

Nu gäller det att suga i sig allt man kan på denna tävlingen i form av erfarenhet från andra och förhoppningsvis rida på jämna procent själv för att gå ur detta med lite egen erfarenhet och självförtroende för kommande tävlingar.




Mina sponsorer till NM: Lilla Veterinärinrättningen Skara, Mörk & Söner Götene, Åkessons Bil Götene, Stuteri Exsus
(jag fyller gärna på listan med sponsorer)

Utan mina tränare vore vi inte här! Tack Emma, Anette och Traudi.

 

 


Kommentarer
- Liselotte

Detta är så jätteroligt, en Ponnyryttare från lilla Hangelösa (heter det så ? :) ) det är stort Sandra så sträck på Dig o Money Boy o ha riktigt roligt alla dagarna, Lycka till <3

Svar: Hangelösa ja :) tack jag lovar ❤🐎🌟
Sandra A.W

2016-06-01 @ 10:49:36
- Eva G

Du hade inte blivit uttagen om du inte platsat där!!

Svar: Tack
Sandra A.W

2016-06-01 @ 11:46:13
- Erika Pettersson

Ställde ni in Falsterbo alltså?

Svar: Ja vi fick inte rida båda :(
Sandra A.W

2016-06-01 @ 21:05:13
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0