11/6 2016 Min höger-räka

Idag har jag och Money Boy tränat för Traudi Björling. 

Traudi har idag talat om att Boyan är en "höger-räka" Ha ha och ja det stämmer han vill alltid gå böjd åt höger.

Jag fick alltså jobba med rakriktningen med honom. Många bra tips och förklaring så jag fattar varför jag ska göra nåt uppe i sadeln. 

Jag fick också hjälp med rakriktningen så att jag tex kom in så lätt i en öppna så det bara flöt på direkt utan attt det tar halva långsidan att få ordning på det.

Förvänd sluta jobbade jag också med. 

Ridning är inte lätt... ligger jag i vänster varv ska jag rida på ett sätt och ligger jag i höger ett annat.

Det finns nog ingen tränare som Traudi... inget undgår hennes öga. 



Tack Traudi för träningen!

 

Kommentarer
- Farmor 👵

Älskar Räkor 🍤

Svar: Ha ha <3
Sandra A.W

2016-06-11 @ 21:17:02

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0