26/7 2016 Kvaldag 1 på SM i bilder

Vilket väder vi haft på SM! Runt 30 grader varmt och strålande sol och knappt nån vind.
Money Boy lyckades vi hålla väldigt pigg och glad under hela helgen. De har stått uppstallade i tältstall och de blir väldigt varma. Det är så skönt när han dricker och äter som han ska och är arbetsvillig och pigg.
Mimmi lyckas alltid komma och väcka honom när han ska ut och promeneras... oftast Mimmi som öppnar boxdörren och då är det hon som väcker kungen inte jag ;) 

Bilder från kval 1

Lösgörande pass tidig morgon första tävlingsdagen på Sm i Dagstorp

Det blev ett kort pass på morgonen för han kändes väldigt fin.

Värmer

Ibland får jag till det :)


På banan
Innan startsignal

Startsignal

Jag var riktigt nöjd med våran första start och att det sen slutade på 70,043% gjorde ju inte känslan sämre :)

Ett antal timmar senare var det prisutdelning. Visst ser vi glada ut?!


 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0