3/1 2015 Träning träning

Ja då var det en ny träningsdag idag. Love it!

Vi som tränade:
Sandra - Matteus
Sara - Calle
Mimmi - Olga
Carro - Nogge
Sandra - Diamant
Carro - Diablo
Matilda - Lady

Jag började dagen med Matteus som vi inte kört i transport innan och vi lastade in han och Diamant. Cool kille som inte bryr sig alls. Väl framme så talade han om att han var där en gång ute på parkeringen. Skrek några gånger inne och kände sig kanske lite ensam
Matteus ägare Barbro Andersson kom och tittade och sen som avslutning fikade vi. Jag pratade inte så mycket med Barbro men det vi pratade var väldigt trevligt. Hon har en härlig ponny!
 


Mimmi red Olga och hon gick bra. Hon har uppskattat lite kort vila nu när Moa varit borta. Så fin tjej.

Jag red Diamant och vi fick jobba på mycket i galopp idag och det behöver vi göra mer. Vi var svettiga efter det passet. 
 

Tack Barbro för fikabrödet!

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0