25/1 2016 Höll på att missa hopptävlingen

Igår skulle vi hopptävling med 3 hästar. 
Jag och QP
Moa och Chanel
Mimmi och Hoppy (Anns hingst och hon körde en bil)

Det är ju två hingstar så vi körde i tre bilar. I min bil är däcket löst helt plötsligt. Stannar och drar åt kör igen och blir lika löst igen efter kanske 200 meter. 

Mimmi och Moa fick åka vidare till tävlingen och vi väntar på pappa så han får hjälpa oss hem. 

Pappa kom ganska snart och skickar iväg oss på tävling och kör hem bilskrället själv. Tack snälla pappa!

Vi missade första klassen en clear round men det gör inget. Startar Lc och uppnår mitt mål - att QP inte skulle stanna under ritten. (Fick ju problem på förra helgens träning) 
Vi fick tyvärr 2 rivningar men han stannade inte. Vi fick inte flyt förrän de 3-4 sista sprången. 

Bästa Hanna var där också och fick stopp. Nu ska här tränas så kommer de igen. 

- Sandra


Kommentarer
- Hannah G

Hahha ni är så duktiga bästa Sandra ❤️😂😂😂😘😘

Svar: Visst är vi 😆😆
Sandra A.W

2016-01-25 @ 14:51:53

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0