2/1 2015 Full fart!

Ni får ursäkta att jag inte skriver många inlägg men vi har fullt upp med träningar och det är så roligt!

Vi som tränade för Emma igår:

Mimmi med Hoopy
Sara med Calle
Sandra med QP
Carro med Nogge
Sandra med Boyan

Drömmen hade varit att ha det så här alla dagar men det är ju inte direkt genomförbart.

Mimmi red fina Hoopy, Ann Ws hingst, han fick med beröm godkänt. Passar Mimmi <3
 

Sara och Calle hade verkligen tagit ett stort steg framåt i utvecklingen. Bra Sara.

QP fick jag rida loss först och sen jobbade vi med lite mer samling. Så kul att han börjar orka samla sig bättre och att vi kan ta steg framåt.

Carro red en något överladdad Nogge men väl på ryggen skötte han sig över förväntan.

Sist ut kung Boy :)
Han är så duktig.


Nu taggar vi för en lika rolig träningsdag idag :)

 

Kommentarer
- Ida

Du och Boy är helt fantastiska!! Jag såg filmen från en träning med honom och OJ BAD FIN HAN ÄR!!❤️❤️ Det måste kännas underbart att rida honom nu!!😊

Svar: Tack. Kul men svårt! :)
Sandra A.W

2016-01-02 @ 15:05:57

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0