18/1 2016 Min helg

Jag har haft goa Hannah hos mig i helgen. Vi har haft kul. Hannah är så enkel och med på allt :)
Det var hur kallt som helst men vi tolkade ändå.

Det var också en träningshelg för Frank Kutscher i Skara i helgen. Jag hade QP
Vi åkte dit och mitt självförtroende var inte på topp och det visade sig under träningen båda dagarna.
Man måste tänka positivt annars funkar det inte.
QP motade i varje stag mot hinder och testade mig hela tiden.

QP var inte alls med mig utan stannade ofta när vi väl kom till hoppning.
När jag satt upp var det som att sitta på dynamit och jag hatar verkligen känslan av att nu åker jag snart så det ryker. Jag fick bra hjälp av Frank att rida igång men sen är det svårt att inte sitta och håla i honom mm

Känslan att träna i grupp och vara absolut sämst är INTE kul.

Guldstjärna till Moa med Chanel och Mimmi och Hoopy som klarade träningen så mycket bättre.

 

Kommentarer
- Liselotte

Såja inte så sträng mot Dig själv Ny Tränare o Vinter dessutom kan inte se Dig som sämst absolut dagen gav Dig en dålig.känsla men det utvecklas man av så upp med Hakan Sandra allt går ju som en Dans för det mesta eller hur 😊

Svar: Du har rätt farmor! kram
Sandra A.W

2016-01-19 @ 21:12:47

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0