29/2 2016 Min och Money Boys start

Äntligen var det dags för årets 1a start i dressyr. Vi gick ut i en LaP1 i Jönköping i ett startfält på 18 st.
Vi mötte väldigt fina ekipage och jag har den största respekt för dessa ekipage.  

Målet var att hålla tryck i Boyan och det gick ju inte planenligt om jag säger så. Jag tappar traven som vanligt, gissa om jag blev besviken?! Nu sitter traven mycket bättre på framridningen men sen tassar vi omkring på banan, gaaahhh. Kom ut från banan jättebesviken på mig själv. Känner att jag aldrig får till det.

Hur besviken jag än kände mig så måste jag säga att när det lagt sig så är jag allt lite stolt att det är jag och bara jag som nu utbildat Money Boy hit och att jag nu gjort den resan med två ponnys. Första var ju Forlan Conquest.... <3  Stort tack till mina tränare!

Vi fick ihop 71,447% och slutade på en andra plats. Det var duktiga Ebba Nilsson på B Capriole som vann på 71,5%, grattis!
Domarens kommentar:
Taktmässig ponny med fin sida. God balans, mkt välridet program med fina vägar och hörnpasseringar. Lite spänd skritt idag i övrigt mkt trevlig uppvisning i god harmoni.



Collectingring


Ebba Nilsson på B Capriole och min kung och jag.
 

Kommentarer
- Anneli Alfredsson

Stort grattis !! Duktig du är 😘 Kommer bli ett roligt tävlingsår... Allt jobb du lagt får du njuta av nu .👍🏼

Svar: Tack! åh hoppas du har rätt :)
Sandra A.W

2016-02-29 @ 08:50:11
- Elaine & Grizzly

Fin blogg och fina bilder! Fortsatt lycka till säsong 2016! :)

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2016-02-29 @ 09:28:47
Blogg: http://faldarello.com
- Liselotte

Gratulerar till ett så fint resultat

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2016-02-29 @ 14:24:05
- Lovise

Bra start på säsongen! Hoppas den fortsätter i samma stil :)

Svar: tack
Sandra A.W

2016-02-29 @ 15:47:12
Blogg: http://www.LoviseC.com
- Julia Forsbacka

Duktiga ni! Såg er på Ebba Nilssons instagram faktiskt haha :)

Svar: Tack!
Sandra A.W

2016-02-29 @ 17:55:55
Blogg: http://forcebacka.blogg.se/
- Ida

Ni är superduktiga❤️ Tror att ni har ett kanon år framför er😋❤️

Svar: Åh tack snälla du! hoppas hoppas..... :)
Sandra A.W

2016-03-01 @ 07:32:42

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0