29/2 2016 Min och Hoopys 1a tävling

Igår så startade jag Jebeth Hitchhikers Guide "Hoopy" i en regional La1 i Jönköping.

Hade inga krav på honom mer än att jag ville att han skulle gå fram. Målet uppfylldes! Hela programmet flöt på bra. Alla ni som håller på i sporten vet ju att känslan när det flyter lätt är så skön! Jag rider inte Hoopy ofta för han är ju hemma hos ägaren så jag är klart nöjd.


Vi fick ihop 67,632% och det var 3 placerade i klassen och vi blev 1a utanför placering.
Domarens kommentar:
God takt
Bra arb genom ryggen
Ngt orolig mun
God sits men ojämn kontakt m. hästens mun. Ofta välplanerat.
Trevlig utv.bar ponny


Här är vi påväg från framridningen till tävlingsbanan,
Ägaren Ann till vänster om oss.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0