30/12 2016 Filmer från igår

Här kommer filmer från igår med småstjärnorna!

Jag är sååååå stolt över dem!

Ellen & Tivall


För 6 månader sen hoppade Ellen inte alls på en ganska busig Tivall, vilken utveckling! Guldstjärnor till Ellen!


My & Matteus


För 3 månader sen ungefär återupptog My ridningen efter uppehåll på minst ett år. Hon är bara 9 år gammal och ponnyn 5! Utveckling i rasande fart kan man säga. De är perfekta för varandra! Guldstjärnor till My!

Tack för att ni kom tjejer det är jag riktigt glad för. Hoppas vi kan göra om det snart. Jag är ingen utbildad tränare precis men vi kämpar på och har kul under tiden. 

Vi har hjälpt tjejerna sätta 2 dressyrmål och 2 hoppmål som är nerskrivet på ett papper och det ska vi nu jobba för att uppnå. Ser fram emot 2017 :) Tack Ellen, My och era familjer som lät er komma!

 

Kommentarer
- Lovise

Vad duktiga dem har blivit! Roligt :)

Svar: Ja det har de verkligen blivit!
Sandra Wickström

2016-12-30 @ 09:45:09
Blogg: http://wwwLoviseC.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0