28/12 2016 Hinner inte med er

Jag kommer nog inte hinna med er så bra nån dag nu. Ska be mamma uppdatera er.

Jag kommer få hit 2 eller 3 av mina småstjärnor på en liten träningscamp.
Ellen och Tivall, My och Matteus och Emla som får ha min Bella om hon är frisk och kan komma.

Det gäller att ta hand om de som är yngre och jag vill visa dem hur min värld ser ut.
Jag har tjejer som egentligen vill satsa mot hoppningen och det är helt ok men jag är noga med att de ska ha bra ridning med sig i grunden. Utan bra ridning så blir det omöjligt att nå toppen i hoppning.

Jag vill visa att man kan komma en bit på väg mot sina mål även om det kräver ridning i ösregn och att man har kul under tiden.

De kommer senare i dag (ca 17.00) 
Då ska vi rida ett dressyrpass och sen ska vi gå igenom hur man bör linda ben. Börjar med bara fleecelindor (ingen padd under) då det kan vara krångligt nog.

Torsdag förmiddag
Stallet ska skötas
dressyrpass

eftermiddag:
hoppning
genomgång om vad man ska tänka på när man ska börja tävla
att sätta mål

kväll:
avslutning med bowling för de som vill och kan (vi tar med de andra i stallet som vill också)

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0