2/8 2016 Jag vill mer

Jag vill mer med min ridning än nu. Jag vill ha mer än 1 häst att trimma och tävla.

Money Boy
Min självklara kung och naturligtvis min nr.1 (nr.4 i Sverige)

Hoopy
Jag saknar våra träningspass tillsammans. Hoppas vi ska sätta en plan för denna killen snart. Hans avelssäsong är nog snart slut :)
 
Collin
Jag har fått ett litet hopp i denna kille som jag tror jag kommer lära mig mycket av. Så lik Boyan i ridningen

Jag har redan lärt mig en hel del. Jag vet att mina föräldrar inte har råd med fler hästar till oss men jag får försöka ta in nån mer utbildningshäst för att försöka behålla Collin. Skolan börjar snart bara och man vill ha bra med tid till alla! Utbildningshästarna tar mycket tid och det får inte bli på bekostnad av "mina egna"

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0