27/8 2016 Den viktiga tränaren

Tränaren du har är en av de viktigaste personerna i din satsning som jag ser det.
Hur väljer man då vem som är bästa tränaren? Det är så svårt för en tränare kan passa en häst bättre än en annan. Välj den du har mest förtroende för men var samtidigt inte rädd för att pröva nån annan. Hur ska man annars veta var det fungerar bäst?

Tyvärr har vi inte ekonomisk möjlighet att ha med tränare på tävling och det kan man ju se på ur många vinklar.
- Man lär sig förhoppningsvis lösa problem som framkommer då och då på framridningen
- Jag saknar någon att bolla med angående hur hästen känns just där och då.

Viktigt att tränaren är engagerad i er som ekipage. Gärna sätta upp mål tillsammans.

 
Just nu krånglar det lite för mig med att hitta traven där Boy går bäst så nu saknar jag verkligen Emma. 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0