24/8 2016 Skolan igen

Så var skolan igång då. Började med en läxa direkt. Jag kan inte rå för det men jag tycker inte skolan är kul. Kompisarna har jag saknat men inte det andra alls. Hoppas att gymnasiet blir bättre!

Efter skolan så åkte vi till Anette och tränade. Jag hade med mig Money Boy. Tränade på att jag ska känna exakt var jag har bakbenen och hela tiden rida under dem.

Väl hemma igen så jobbade jag med Matteus. Så trevlig häst som vill göra allt rätt.

Carro red Metod när vi kom hem. Jobbas på hans kondition just nu.

Moa var snäll och red ut Harry åt mig. Full fart i skogen blev det! Glada båda två när de kom hem!
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0