4/4 2016 Lördagens 2a plats

I andra klassen red vi FEI Mästerskap

Domarnas kommentarer:
Domare M: Fint uppmärksam, ser samspelt ut. Skulle önska mer i travlängn.
Domare C: Trevlig ridning! Önskar lite mer energi/bjudning samt tydligare övergångar
Domare H: Väl ridet med bra harmoni och balans. Lycka till

I denna klassen så hade jag Boyan mer på tårna men då tappar han lite balans och slår i sko då och då. Mitt jobb är att balansera upp honom men jag glömmer det lite på banan. Duktiga Linnea Holmgren var med i sista klassen och hon vann välförtjänt!



Det räckte till en 2a plats för mig och Money Boy i alla fall :)



 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0