18/4 2016 Rankade 1:a i Sverige

Ett mål uppnått!!!
Money Boy och jag (lilla jag.....) är just nu rankade etta i Sverige bland D-ponnys för ryttare upp till och med 16 år. Så glad och stolt över Boyan och jag vet ju att än har vi inte sett allt han kan.

Ja jag vet att detta ändras fort men jag vill bara glädjas lite extra för att vi faktiskt nått ett av våra långsiktiga mål tillsammans. Underbart är kort ;)

Ni som sätter mål och tränar hårt mot att nå dem och kanske lite till vet hur glad man blir även om det bara håller en vecka!

Jag är så stolt över min fina Money Boy! Killen som kom och var grön på tävlingsbanan men som nu älskar att visa upp sig och gör allt jag ber om!
Tänk att denna killen har jag tagit hit på egen hand. Jag har tränat honom och sakta men säkert har vi utvecklats åt rätt håll. Tack fina Boyan för att du är du <3 

Vägen är inte rak precis utan det går över berg och djupa dalar. Jag är så stolt att lyckas visa upp honom och att domarna gillar honom. De hårda orden om honom och oss som ekipage sitter kvar än men det känns som en seger för mig att visa att vi visst kan, en lösgjord häst som rids till bra samling ska betala sig tycker jag. Nu är han inte "för lösgjord" i alla fall.  Tänk vad hårda ord sätter sig i huvudet....... 
Min tränare Emma har alltid trott på oss och sagt att det går ❤

Stort stort tack till min tränare Emma Lindqvist som envist tränar oss och pushar framåt likaså tack Anette Christensson som drillar oss.

Jag, Boyan och Emma på ett pass förra veckan. Boy vill gärna ha en godisbit :)

Naturligtvis ett stort tack till min familj, stalltjejerna, de andra tränarna och våra vänner som stöttar oss! Ni är guld värda.

Vi får väl se när TDB uppdateras med senaste tävlingen i Vartofta men Money Boy hade innan 121 poäng och sen plus 52 så Money Boy är nu förbi tidigare ettan.

Nu är det uppdaterat


 
 

Kommentarer
- alice

shit, man förstår knappt vilken resa det är från där du började med honom till högst rankad! Helt otroligt duktigt!

Svar: tack snälla du!
Sandra A.W

2016-04-18 @ 17:38:15
Blogg: http://finest.se/aliceurhagen
- Emma Evaldsson

Vad tycker du om vartofta som tävlingsplats? Är medlem där så skulle vara kul att höra vad du tycker om våra arrangemang! :-)
(Och grattis till framgångarna!!!)

Svar: tack snälla! Vi gillar verkligen att tävla hos er. Bra anläggning, bra banor, kafeterian och funktionärer är toppen. guldstjärna till er!
Sandra A.W

2016-04-18 @ 18:04:39
Blogg: http://Evaldsson.horseworld.com
- Hannah G

Du förkänar det bästa Sandra! Efter all tid du lagt ner. ❤️❤️

Svar: tack bästa du!
Sandra A.W

2016-04-18 @ 19:30:51
- Ida

Du förkänar detta så som du kämpar❤️ Du och Boy är ett vinnande team❤️ Grattis och njut💕

Svar: Tack, jag njuter. ☺❤❤
Sandra A.W

2016-04-19 @ 07:34:31
- Siv Karlsson

Grattis Grattis du.😊 är bara bäst, såååå kul att följa er.🐎 du kommer att nå dina mål med råge. Lycka till.🐎 💖💖💖

Svar: Tack :) <3
Sandra A.W

2016-04-19 @ 08:25:56
- Moa

Så duktiga! Bästa sandra! <3

Svar: Tack bästa du!
Sandra A.W

2016-04-19 @ 09:05:02
Blogg: http://nouw.se/moanordenberg

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0