18/4 2016 Boyans start FEI Mästerskap, film

Sen var det då dags för Boyans andra start. Han kändes lite mattare men helt ok.

Be nice!


Domarkommentarer:
Domare H: Härlig ponny som har en fin mjukhet/lätthet. Lydig! Fin ritt med noggranna vägar samt att du rider mjukt och understödjer din ponny fint! Går i en fin samling/balans.
Domare C: Jättefin ponny, fin balans. Du rider mjukt, prydliga vägar. Lydig och positiv ponny!
Domare M: Supertrevligt! Fin lätthet och balans

Så stolt över min fina kung!!!!

 

Kommentarer
- Ida

Ni är verkligen så fina tillsammans❤️ Så som ni kämpar! Ni är verkligen värda dessa placeringar❤️

Svar: Tack snälla Ida ❤❤
Sandra A.W

2016-04-18 @ 08:36:14
- Anneli A

Så väl värda detta ... Din kämparglöd är fantastisk .... Du är så duktig Sandra !!! Jag måste verkligen säga att de där med att lämna bort sina ponnyer för matchning innan tävling ... Tycker JAG är helt uppåt väggarna galet !! Du ska vara så stolt att du är så flitig och rider din ponny SJÄLV till framgång !!! ❤️

Svar: Tack snälla <3 <3 <3
Sandra A.W

2016-04-18 @ 10:09:08

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0