18/4 2016 Boyans start FEI Lagtävlan, film

Det var så kul att vi på tävling kunde visa upp mer trav än vi kunnat innan. Finns mycket mer att visa :)

Be nice!


Domarkommentarer:
Domare H: Härlig ponny med god energi. Stadigt, lydigt och välridet!
Domare C: Mycket fin ponny! Ni gör ett säkert, välbalanserat galopprogram. Förbättra öppnorna, tänk att
                   ytterskänkeln är "vägg" så inte bekdelen faller på staketet.
Domare M: Utrycksfull ponny med stort + för gal bärighet. Är fin i form, stadig, jämn och fokuserad på din goda
                   hjälpgivning, i det en trevlig sällsam mjukhet. Riktigt fint ekipage, prydlig sits!


Åh vad jag älskar Money Boy

 
 

Kommentarer
- Johanna Jonshede

Riktigt roligt att se eran utveckling, och se att du verkligen vågar rida inne på banan nu Sandra! Ni är så himla duktiga, och det var verkligen skillnad på skritten som jag vet att ni jobbat med! Riktigt kul att se er irl, bra jobbat och grattis! :)

Svar: Tack snälla! Ja skritten blir sakta bättre och bättre och det är så skönt för det var en sak jag spände mig för innan inne på banan.
Sandra A.W

2016-04-18 @ 09:09:26

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0