14/4 2016 Hoppträning för Matteus

Igår var det dags för mig att hoppträna igen. Det var ju ett tag sen beroende på att jag fått hjärnskakning innan.
Han har börjat suga lite mot hindren nu och hittar oftast linjen själv. Nån enstaka gång kommer han lite nära men han löser det. Jag försöker att inte störa för mycket för jag vill att han lär sig av sina "misstag".

Bjuder på en skakig film ;)
Be nice!


Jag tycker att det är lättare att få ett flyt på honom nu än i vintras men det är klart det ska ju vara lite utveckling annars hade jag ju inte gjort mitt jobb. De senaste hoppträningarna med honom har ju Carro ridit och hon är så duktig på hoppning och det har gjort sitt det kändes. Tack Carro!


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0