12/4 2016 Min måndag

Nu var det dags för skola igen och det är ju ingen höjdare förutom kompisarna. Vi fick oförberett NO-prov också.

När jag kom hem så hade mamma fixat och tagit in Boyan för vi skulle iväg till Anette Christensson på träning. Mamma kollade i sin almanacka i telefon av en händelse och fick se att vi bokat igår, tur!


Vi fokuserade på skolorna och jag fick till det riktigt bra mer än en gång.

Han utvecklas min fina Money Boy <3  :)
Det är främst i traven som man ser stora skillnader om jag får till ridningen.


Sara red Diamant för Emma.
Hoopy, Carisma, Chanel, Brorsan, Tasty och Calle reds ut.
Popcorn var ute och trampade i skogen och linades sen i volten. Diablo och Matteus gick på banan (Guldstjärna till Diablo igår)

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0