8/9 2015 Min måndag efter semestern

Igår var det 1a skoldagen efter semestern i Turkiet :(
Skolan tror nog och vill nog inte att man ska ha ett intresse mer än skolan och där har dom misslyckats totalt med mig! Hur många läxor som helst fick vi igår.....

Igår efter skolan så satt jag upp på min kung Money Boy.

Han kändes fin efter 1 veckas ledighet. Red ett kort lösgörande pass och tyvärr är han enormt pälsig så vi får ta fram klippmaskinen omgående.

Inte världen s bästa kvalitet på bilderna men ni får stå ut med det. Våran kamera har sagt upp sig och slutar nog snart helt.
 

Kommentarer
- Anonym

Hur gör du sen när du går i gymnasiet? Nästan omöjligt att hinna med alla hästar plus skola liksom? Roligt att höra hur människor får ihop sin vardag. Jag sjölv går i gymnasiet i en stad, hästen är i en annan och jag själv bor i en tredje. Svårt att hinna pendla så mycket...

Svar: Jag svarar i ett inlägg
Sandra A.W

2015-09-08 @ 17:38:43

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0