8/8 2015 Jag vet vad jag vill

Jag vet vad jag vill och kommer satsa helhjärtat mot det. Jag vill till toppen och ligga på stadiga procent där.


Jag vet att det kommer kräva mycket av mig och mitt team. Vad gjorde man utan sitt team?
Det tråkiga är detta med pengar! Jag skulle så vilja träna mer med mina hästar men det kostar ju så mycket. Tänk att få en träning/månad betald bara en sån sak skulle ändra mycket. Mamma och pappa betalar ju men dom betalar också allt runt.

Så tacksam för dom sponsorer jag har! Stort TACK till er. Allt hade varit mycket värre utan ert stöd.


Hur tänker du?
Vad satsar du emot?
Vad är målet?

 
 

Kommentarer
- Lydia Thieme

åh vilka fina bilder! :)

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2015-09-08 @ 21:34:34
Blogg: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0