26/9 2015 Fredag kändes bra

Igår var det fredag och det kändes bra . Fredagen är så lång på skolan och jag kommer hem strax efter 16 så det är inte min favorit dag precis.

Jag och mamma åkte med Moa till dressyrträningen i Juniortoppen på LRK där Moa är med. Jättekul satsning på ungdomarna. Jag är sugen på att vara med nästa termin med QP hoppas det blir av då.

Idag så kommer Emma och jag ska träna 3 st för henne. Mimmis kompis Sara kommer med sin Calle och är här i helgen och tränar,

I morgon ska jag tävla div 2 dressyr lag på häst. Jag och Mimmi rider för LRKs ena lag.
Jag tar Diamant och Mimmi tar QP.
 


 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0