22/9 2015 Candy på fälttävlan

Man bara måste älska denna ponny.
Hon har ju varit våran innan och ägs nu av min kompis Ida. 21 år är Candy och det märks inte.

Hon är dåligt förberedd i dressyren av mig pga att vi kom på så sent att jag kund starta en P80.
TACK IDA!

Dressyren

Galopperar INTE på framridningen för då taggar Candy och har svårt att coola ner.
På banan

Vi fick ihop 65,5% 51 straff.... fantastiska ponny!

Till banhoppningen

En jätte tight hoppbana som hon tar sig an perfekt. Jag ger henne en dålig väg inför kombinationen och där får vi ett stopp. Sen laddar hon på och vill verkligen inte riva på sista hindret, hon hoppar av väldigt tidigt och blir flack så ett pet där.

Mot terrängen :)
Väntar på våran tur i starten

Räknar ner....

Hinder 1




Vi är iväg och denna stjärna tar sig runt felfritt inom tiden <3 <3


Sista hindret

Målrakan :)  
Dressyrtanten kan ösa på också ;) och älskar det!

Så nöjd och avspänd nöjd ponny


Pratar med bästa Moa Nordenberg


Candy du är bäst!!!

 



Kommentarer
- Lovise

Härligt det ser ut! Jag och min häst ska på terrängträning på söndag, ser verkligen fram emot det =)

Svar: Det är sååå roligt! ni kommer ha så kul men hoppa bara om det känns ok, terrängen är inget ställe att vara övermodig på. kram
Sandra A.W

2015-09-22 @ 08:36:38
Blogg: http://www.LoviseC.wordpress.com
- Moa

Du är bäst Sandra ❤

Svar:
Sandra A.W

2015-09-22 @ 15:01:52
Blogg: http://www.moanordenberg.horseworld.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0