21/9 2015 Moa och Chaneline på FT

Moa min syster startade också i fälttävlan i Tranemo igår.

Moa fick Chaneline som oinriden 5 åring i feb-14 och har jobbat stenhårt med detta bestämda sto så hon lyckas starta en fälttävlan 2015. Målet var en terrängträning under 2015. Dom har uppfyllt sitt mål med råge! Heja Moa

Väntar på att jag ska starta Candy i dressyren. Chanel är väldigt fäst vid den hon delar transport med så hon får gå med.... får vi jobba bort.
 
Dom genomförde en dressyr på 62,75% som ger 55,9 i straff

Dom genomförde en felfri banhoppning :)

Sen terräng
Väntar på våran tur :)
Moa rider P80 i åldersgruppen 17-20 år och jag P80 upp till 16 år

De kom till hinder 6 och utgick där. Det blev kommunikationsfel och det tar Moa på sig.
Fantastiskt bra gjort på så kort tid och Moa har inte haft nån ridhjälp utan gjort allt jobb själv med denna maxade D-ponny!

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0