18/9 2015 Hur hinner du?

Hur hinner du?
Det är nog den frågan jag får oftast.

Jag har berättat om detta innan men vi tar det igen.

Skoldagar är det inte ofta vi gör stallet då skulle vi inte hinna rida lika mycket. Lyxigt jag vet!

Vi har ett ansvar för olika hästar, jag Moa och Mimmi alltså.
Vi har god hjälp av Carro som hjälper oss i stallet.

I och med min satsning så går 3 hästar först, Diablo, QP och Boy


Diamant stressar jag inte med och Carro rider honom ganska ofta, tack!

Sen gäller det att rida effektivt man kan inte åka runt i 1 tim för att sen komma på att oj vad ska vi träna på idag. Effektiva pass det är så viktigt.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0