14/9 2015 Resultat S.Diablo på DM

Speyksbosch Diablo startade först i en La4 på utebana.

Resultat: 71,89% och en 2a plats

Domarkommentar:
Härlig ponny med fin energi. arbetar bakifrån framförallt i trav-arbetet idag inte fullt så stark i gal men visar även där g.fin balans bitvis. men orkar inte fullt i linjer åt samling och efter upptagningar. Följsamt och väl visat på ponny med bra bjudning.

Kritiken stämmer bra och vi kommer jobba på med styrkan som vi gjort sen han kom.
___________________________________________________________________
Andra starten var inne i en LaP1

Resultat: 63,95% och en 3e plats  (slutade som tvåa totalt i DM men ingen utmärkelse)

Domarkommentar:
Fin ponny. Lite mer samling. Förbättra slutorna lite till och var noggrann med övergångarna. Prydlig sits.

Inga nyheter här heller. Domaren dömde ganska lågt i denna klassen men lika för alla så ingen kritik.

Jag vet att du blev 2a i DM min prins!

 

Kommentarer
- Emma Evaldsson

Hej, kämpar emot bla. Bett på min blogg, också nosgrimmor, hjälptyglar och annat hemskt människor kan tänkas ha på sina hästar. Vilka bett rider du med och varför? Varför rider du inte med bettlöst? (Förstår om man inte får göra detta på tävling men...) / Emma

Svar: Precis som du skriver, man får inte rida bettlöst på tävling.
Sandra A.W

2015-09-14 @ 20:24:06
Blogg: http://Evaldsson.horseworld.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0