14/9 2015 Distriktsmästare i dressyr

Jag startade i DM i Västergötland, D-ponny grupp 1, igår med Speyksbosch Diablo och Money Boy.

Jag vann med Money Boy och kom 2a med S.Diablo - vilka hästar jag har


Tyvärr får man bara starta en häst i DM så Diablo blir inte tvåa i DM :(
Hade jag bara startat S.Diablo så hade vi vunnit DM - känns extra bra!

Money Boy fick 2 vinster - 3 täcken, samma för Olivia och Arragon.
S.Diablo fick en 2a placering och en 3e placering.
 
Bjuder på en film på S.Diablo i första klassen en La4
Be nice!



Olivia Gustavsson vann DM i grupp 2 på sin fina Arragon. Grattis!

Vi stannade på eftermiddagen och kollade på flera fina hästekipage.
Anneli Borgh vann - grattis
Jenny Magnusson på sin fina Goodie knep silvret i DM på häst - stort grattis.
Johan Lundgren blev 3a - grattis :)

Emma red sin fina Ricko och blev 5a i klassen individuellt. Well done!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0