11/9 2015 Sitta på bakbenen

Skrittar fram på grannens stubbåker. Ja vi har frågat och fått ok :)
 
När jag satt upp på honom igår så var han mycket mjukare i kroppen efter träningen dagen innan. Skönt när man märker en förbättring!
 
Jag har fått klara instruktioner om att rida Boy i olika form. Han ska inte gå för länge i den höga formen utan upp ett tag och sen ner och fram.



Vi börjar nosa på piruetter och oj oj va skoj det är. Saknar piruetterna vi kunde göra jag och min kung Quest.
Känslan när dom sätter sig på bakbenen är fantastisk. 
 
 
och ur övningen, ner i formen och fram.

Koncentration
 
 
 

Så fin han är nu mannen i mitt liv Money Boy och då ska ni veta att det inte känns så bra som det kan göra. Vi är just nu inne i en dipp och förhoppningsvis kommer vi ur den ännu starkare. 

Jag har en förmåga att sitta upp på Boyan och bli bekväm. Emma påpekar ofta att jag rider Diablo kvick och på men somnar av liksom på Boy. Boy ger mig en känsla av att det här känns bra nu åker vi om ni förstår. Jag sitter gärna och samlar och glömmer att vi måste ner i lägre form och jobba styrka och grunder.

Emma har klart och tydligt förklarat hur det ska vara:
"Du ska träna i balettskor och ha högklackat på tävling"

 
Ser fram emot vinterträningen i våra balettskor och förhoppningsvis komma ur den bättre än innan. Ses vi i högklackat på tävlingsbanorna?

Stort tack till Emma <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0