10/9 2015 Inspireras

Jag inspireras av mycket och många olika människor.

Mina tränare
Hjälper mig lösa problem och lär mig hur jag ska lösa situationer som kommer upp.


Mina småstjärnor
Viljan att lära sig och sen att kämpa!


Min familj
Jag är tacksam för allt stöd och blir inspireras av att ni engagerar er så i alla oss barn.
(mamma saknas som vanligt på bilden)


Mina hästar
Money Boy du tränar med stor glädje och jag tror du vill lika mycket som jag


S.Diablo du har en historia innan mig och vi har en historia tillsammans mot det bättre


N.Cupido vem kunde tro att du skulle vinna ungponnyfinalen för 6-åriga D-ponnys i dressyr. Du vill och jag vill - bra slutresultat


Kompisar
Jag inspireras av att se mina kompisar kämpa på med sina hästar mot sina mål. Vissa har skadade hästar och en extra tanke på dom och hoppas på snabb bättring.


Medtävlande
Ni är en stor inspiration och ger mig bränsle att träna mer.
 

Detta är en liten del av allt som inspirerar finns mycket mer.

Vad inspirerar dig?




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0