10/9 2015 Diablo går framåt

Mina hästar har mått bra av sin vila när vi var på semester 1 vecka och det märks att dom tycker det är kul att träna igen.

Vi passade på att rida på stubben när grannen pausade i tröskandet av havren.


Ni som har följt mig och Diablo kan säkert se att han nu tar i med sina bakben mer av egen maskin och jag slipper påminna i varje steg. Han är en helt underbar häst som verkligen gör allt jag ber om. Han litar på mig.


Speyksbosch Diablo är det absolut svåraste hästen jag ridit hittills. Han kräver att jag är snabb i mina hjälper och att jag inte tappar koncentrationen en sekund.

Till helgen är det tävling igen och jag ser fram emot det och sen är det vinterträningen som tar vid.

Väl värd paus i arbetet!


Diablo är en av dom vackraste ponnys jag sett <3

 

Kommentarer
- Josefin Nilsson

Så himla fina bilder på er! :)

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-09-10 @ 09:32:42
Blogg: http://josefinnnilsson.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0