6/10 2015 Första jobbet med Olga

Igår så jobbade Mimmi och Moa för första gången med Olga.



Hon var ganska jobbig på gången när hon skulle göras i ordning. Kan inte stå still och måste kolla allt men det dämpar sig säkert med tiden. Inte lätt första gången sova borta i nytt stall som stor tjej.
Dom jobbade henne på lina först och sen satt Moa upp på henne. Moa upplevde det ägarna sa på ryggen så vill hon jobba och är inte så "stissig". Moa gillade henne och det kommer säkert bli kärlek detta är en "Moa-ponny" :) :)

Olga påminner så mycket om 3-åriga Valentina som var hos oss i somras. Moa har saknat lilla Valentina och här kommer en större modell, ja ni förstår säkert hur Moa tänker och drömmer nu.

Hon är efter Speyksbosch Dancer men huvudform och ögon är en kopia av Speyksbosch Diablo.

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Så himla fin! :D

Svar: Kan bara hålla med
Sandra A.W

2015-10-06 @ 11:00:58
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Myriam

Va roligt att Moa också gillar henne och att lilla Olga sköter sig för det mesta :)
Hon är saknad här min lilla Molgan, men nu är det hennes bror som blir mitt nya projekt istället ;)

Svar: Jag förstår att hon är saknad. lycka till med brorsan :)
Sandra A.W

- Agnetha

Hon är så fin, hennes pappa är en riktig arbetsmyra, han älskar att jobba och kan hålla på hur länge som helst!! Hon ser ut som en typisk Dancer unge :D
Agnetha

Svar: lik sin far!
Sandra A.W

2015-10-07 @ 08:30:07
Blogg: http://www.ridponny.net

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0