28/10 2015 Money Boy i min bubbla

Money Boy har en självklar plats i min bubbla hemma :)

Vi tränar på och jag är så nöjd med honom. Han har utvecklats snabbt sen en månad tillbaka. Jag tror på min ponny. Emma hjälpte mig igår och vi är så nöjda med hans utveckling

Värmer

Emma är så noga med lösgjordheten innan jag rider upp honom i formen och det är jätte bra.

Den ridningen jag har kommit till med Boyan kräver att jag rider och inte åker. Kämpa Sandra!

Travökning är bland det svåraste just nu. Jag tappar honom in i galopp och det kan jag inte skylla på någon annan än mig själv. Jag vill för mycket.

Det finns Power i Money Boy nu och det är så roligt att rida.


Avslutar genom att lägga ner Boyan

 
 

Kommentarer
- K

Ni är verkligen SÅ fina!

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-10-28 @ 10:30:30
Blogg: http://katahorn.blogspot.se
- hannah G

Boy är verkligen så sjukt fint och man ser verkligen att han rör sig ingenom hela kroppen! Du har gjort ett sådant enormt jobb med honom Sandra! Kram ❤️

Svar: Tack snälla hannah ❤
Sandra A.W

2015-10-28 @ 20:00:13
- Anna

Men wow så fina!

Svar: tack
Sandra A.W

2015-10-29 @ 00:19:03
Blogg: http://annalundins.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0