25/10 2015 Lördag

Min dag började med att rida Diablo. Fick avbryta tyvärr för han blev biten av älgloppor och vi kunde inte hitta dom och hjälpa honom tyvärr. 
Jag tycker han är väldigt fint i kroppen nu. 

Pernilla kom och körde Biolight på QP som ju är trött i bakbenen.  Tack! QP fick vila. 

Diamant reds av Carro. Gick fint men beslutade att prova remont nosgrimma ett tag. Vill ju inte göra många förändringar och sen inte veta vilket som gav bäst resultat. 

Vi, jag och mamma åkte sen med Gråben och Boyan till Hannah farmor Liselotte. Jag ville stämma av hon var nöjd med min ridning på Gråben. Video lade jag ut igår. 
När jag får in honom i ramen blir han väldigt fin! 

Boyan gick bra och jag börjar lista ut hur jag ska rida för bästa resultat! I Love it. 

- Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0