21/10 2015 Småstjärnorna

I Söndags efter att jag hopptränat på Boyan så var det dags för mina små.

Felicia kunde tyvärr inte komma men Emla och Frank kämpade på.
Frank har inte tränat för mig innan för han är ju bara 4 år. Vilken kille sitter som gjuten i sadeln och älskar fart.

Mamma håller i för ponnyn Micks Ascot som också bara är 4 år!

Mamma Pernilla kunde släppa linan och springa med det sista.

Avslutar med galopp, mamma får springa må ni tro!

När jag frågade Frank om det var roligt att träna blev svaret "min rööööv", bra eller dåligt? Bedöm själva.

Om jag hade fått en lillebror vill jag ha en Frank! <3
 

Emla red för mig med Columbine.
Nu börjar Emla kunna märka att dressyrlektionerna ger lydigare ponny. Hon är så värd framgång på sina ponnys.

 
 



Kommentarer
- Pernilla

❤️❤️❤️🐧

Svar: ❤🐧
Sandra A.W

2015-10-21 @ 15:26:51

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0