2/10 2015 Går framåt

Lång dag i skolan. Fredagar går vi 8-15.25 och det är segt.

Hemma så red jag såklart :)

Jag red ett pass på prinsen Diablo.
Måste berätta att han driver mycket bättre själv från start mot innan. Han tar i och det är så härligt.
Han sitter mer ihop i kroppen och får med sig bakbenen mycket bättre än innan.
 

Ibland blir man frustrerad när man tränar och tränar och utvecklingen går sakta framåt.





Jag kan rida upp formen och trycka på mer nu men jag måste ha låga ganska breda händer för att han inte ska släppa kontakten.

Duktig prins!
 
 



Kommentarer
- alice

drömekipaget!

Svar: Tack snälla!!
Sandra A.W

2015-10-04 @ 17:20:07

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0