1/10 2015 Inspirerad att sätta mål

Igår kväll var vi på uppföljning i mentalträning på Lrk med Johan Lundgren, JLL Hästsport.
Det är Johan som har inspirerat oss och vi ska nu ha ett samarbete :) Han kommer att vara min mentala coach framöver.

Vill du ha kontakt med Johan så kan du besöka hemsidan här.


När vi kom hem så skrev vi ner min målsättning och olika steg för att ta sig dit.
Det var väldigt bra att skriva ner allt vi tror och kan komma på som spelar roll för att vi ska kunna ta oss till målet.
Vilka vi tänker du kanske nu? Jo hela mitt team - alla dom som finns runt mig i min satsning.

Har du en mental coach? Har du ett fungerande team? Har du mål?

Nu kör jag och mitt team! Häng med :)

 






Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0