9/11 2015 Min söndag

Jag började dagen med att sova lite längre än vanligt :)
Skapligt väder. Red Money Boy på banan och tränade lite på linjer.

Bilder från värmningen
 


Vid 11.00 kom härliga Emla med sin Columbine och tränade.
Ekipaget blir duktigare för varje gång jag ser dom. Kämpa på nu så kommer det bli så mycket bättre framöver.
All träning ger resultat <3

Jag mamma och Mimmi åkte in till Skara Hästsport och jag handlade :) Dom hade 20% i helgen och jag köpte mig ett par grå ridbyxor och ett par vita Pikeur med grip istället för skoning. Fick pengar i födelsedagspresent och jag visste vad jag ville ha. TACK alla. 

Senare på em åkte jag och Mimmi till Skövde och badade i Skövde. min födelsedagspresent av Mimmi. TACK!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0