6/11 2015 Min torsdag

Bästa gänget igår med nya hästen Nicki <3

Nicki, Mimmi, jag och Moa

Moa är den som hänger oftast när vi rider in och hon är duktig och orädd. Igår satt hon i sadeln och Nicki sköter sig perfekt i mörkret.
Moa sa igår "man vet när man jobbar med unghästar... då är jag mer flåsig än dom"
 

Min kung Boyan som duger åt mig :)
Jag fick blöta pussar av honom igår efter en tur ute på vägarna.

 
Lrk´s dressyrryttare som ridit i lag var igår inbjudna på gemensam middag för "årsavslutning"
Jag mamma och Mimmi var där och det  var jätte kul.

Här kan ni se Div 1 gänget på ponny:
Olivia, Stina, Hannah, jag, Natasha och lagledare Liselott

Tack för 2015 nu får vi försöka tagga 2016!

 

Kommentarer
- Liselotte

Tack goaste Tjejer för så fin Blomma Ni är så fina mot varandra o det är det viktigaste ha nu en härlig Vinterträning med Era Hästar så kommer Ni stå ännu starkare till 2016 😊

Svar: Tack! kram
Sandra A.W

2015-11-06 @ 21:14:31

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0