4/11 2015 Irriterande

Jag är så irriterad på att jag låter det negativa påverka mig! Till mitt försvar så var det en person som borde heja på mig och Boy.

Jag förstår att han inte är världens bästa och inte jag heller men om man ska hjälpa behöver man väl tro på ekipaget?

Jag tappade helt självförtroendet och kände mig helt kass på tävlingen i fredags.

 
 


Hatar känslan av att inte duga.

Jag älskar Boyan och jag vill inte ge upp honom!
Jag vill inte träna för nån som bara berömmer tex utan bra kritik som är genomtänkt och ska få oss som ekipage att rätta till och sen bli bättre så vill jag ha det. Emma och Anette är bra på det.

Tack till min familj som stöttar! Jag vet om att vi kan men tyvärr är negativa kommentarer det som fastnar. Spelar ingen roll om jag igår tyckte att det kändes bättre minsta lilla så tänker jag på det igen.

Jag vill till toppen och då måste jag lära mig att hantera negativa kommentarer. Hur gör ni om ni nu får negativa kommentarer?

 
 

Kommentarer
- Jenny

Hej Sandra!
Blev ledsen när jag läste att du kände dig nere. Du är en sån kämpe o finns det någon som förvandlat ankungar till svanar så är ju det du. Så många ponnyer som jag sett dig damma av och fått så fina, både unga o äldre, du kommer gå så långt du vill. Hur många tjejer i din ålder lägger all sin tid och hela sitt hjärta åt att träna sig själv o sina hästar varje dag i ur o skur? Om det finns någon som fått dig tappa ork så hoppas jag att dessa ord kan pigga upp dig lite! All lycka o framgång till dig Sandra, det är du värd.
Med vänlig hälsning, Jenny

Svar: Tack snälla! Glad jag blir av din kommentar! :)
Sandra A.W

2015-11-08 @ 23:38:41

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0