3/11 2015 Fina QP

 
Jag tränade ju för Emma med QP förra veckan och mamma fotade lite.
 

Vi jobbar mycket med skolorna nu och han blir bättre och bättre!
Har han svårt för en rörelse brukar det vara lättast att ta det i galopp så han förstår vad jag vill och sen ta det i trav. Han har lättare för galoppen och det hade ju Quest också så jag känner igen mig :)
 
Jag rider inte han så låg längre hela tiden för nu orkar han att vara med ihop och då måste huvudet upp så frambenen får plats.

När jag red QP så kom Terese och Lovisa som äger QP. Dom lämnade 3-åriga Nicki som vi ska rida in och sen utbilda. Jättefint sto! Tyvärr hann vi inte prata så mycket men det kommer fler tillfällen.

 

Kommentarer
- terese

Godingen. Han är så fin. <3<3<3

Svar: 😍
Sandra A.W

2015-11-03 @ 09:57:18
- Liselotte

Oj vad det händer mkt Han ser jättefin ut Sandra :)

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-11-03 @ 10:43:16

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0