21/11 2015 Fullt upp

Idag har det verkligen varit fullt upp.

På förmiddagen var det möte med Traudi och sen träningar. Hem och hästbyte för att åka till ridhus och träna för Emma :) 

Sara och hennes Calle är här på träningshelg också :)

På kvällen åkte jag och mamma till Falköping på avelskonferensen middag i Svenska Welshponnyföreningen. Jag och kung Forlan Conquest fick utmärkelse för att han var bästa dressyrponny av alla Welsh mountain i Sverige 2014

Stort stort tack! Fick jag välja så skulle jag ha ridit honom hela livet 💖
Jag är så tacksam för allt han lärt mig!
Jag var nära tårarna när dom gav mig utmärkelsen och jag såg hans namn...

Här är vi tillsammans med hans uppfödare Betty French, Forlan Stud. Sommaren 2014

Träffade Sara & Michael, Agnetha, Ann, Camilla mm. Jättekul :) 

- Sandra

Kommentarer
- Liselotte

Mitt djupaste o varmaste grattis Sandra helt fantastiskt roligt förstår att Du Älskar den fine Welshen helt sagolik 😍

Svar: Tack snälla❤
Sandra A.W

2015-11-22 @ 19:44:04

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0