16/11 2015 Måste sluta!

Jag måste sluta grubbla på kritiken och jag måste ta mig ur detta.
Jag vill inte prata om det alls egentligen men här vänder man in och ut påsig.... konstigt egentligen.

Ska fokusera på träningen av mina hästar och se ha kortsiktiga mål.
Svårt att veta hur man ska bära sig åt men idag ska jag bara tänka framåt. Börjar där.

Det mest utsatta man kan göra är väl egentligen att blogga ärligt som jag gör. Livet är inte en dans på rosor eller jo det är det nog mycket taggar på rosor... ;)

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Du får inte kritisera dig själv så hårt som du vers göra! Se vilka framgångar du gör med dina hästar och varit ni kommit hittills. :)

Ni är duktiga !!

Svar: Svårt tyvärr
Sandra A.W

2015-11-16 @ 13:03:42
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0