14/11 2015 Tävlat - känns sådär

Nu har jag varit iväg och tävlat alla 3 killarna i samma klass, reg LaP1.

S.Diablo Startade kl. 13.17
Jag hade idag svårt att få igång honom att bjuda och ha kontakt. 
Vi fick ihop 61,05% och jag tycker att han var ärd mer men det är en bedömningssport. 
Vi måste klippa honom. Blir nog nån halvklippning. 

N.Cupido startade jag kl. 14.15
Vi fick ihop 63,29% och hans första nationella kval :) Duktig kille-så stolt!!!
Jag hade som mål att ha honom lugn och vänta på mig annars blir det för hastigt och han stressar. Han var väl lugn på banan :) Lösgjord och lugn.

Money Boy startade kl. 15,21
Vi fick ihop 67,24% och han var lite av och på när vi värmde. Vi vann.
Väl inne på banan kändes han trög men det såg inte ut så sa dom andra. 
 

Jag fattar inte varför jag inte lyckas visa er på banan hur fina mina killar är. Hur tar man sig ur det här?

 



Kommentarer
- sara

Kommer du ihåg hur det var med Quest i början ? du kämpade och slet men inga placeringar men rätt som det var hade ni hittat alla knappar och pedaler ihop och det visade sej i den ena efter den andra placeringen. Om du jobbar på som du gör så kommer du snart att lyckas visa upp Bojan och dom andra på det sätt du vill. Så fortsätt att kämpa Sandra och ett stort Grattis till dagens vinst <3

Svar: Hoppas du har rätt! ❤
Sandra A.W

2015-11-14 @ 20:04:02
Blogg: http://www.stuterimicks.dinstudio.se
- Ida

Jag tycker du är super duktig!❤️ Om du bara ger det lite mer tid kommer du att sopa banan med dina fina grabbar! Det är jag 110% säker på! Jag tror på er❤️❤️

Svar: Tack snälla du! ❤
Sandra A.W

2015-11-14 @ 21:01:36
- Moa

Jag tycker du ska vara nöjd! Du är riktigt duktig bästa Sandra, grattis ❤

Svar: <3
Sandra A.W

2015-11-14 @ 21:45:04
Blogg: http://www.moanordenberg.horseworld.se
- Liselotte

Stort grattis till en fantastisk prestation att starta tre st olika Ponnyer på samma dag med kort tid emellan o dessutom leverera så fina Resultat dvs ett kval o en seger full Pott i mina Ögon o även Domarens uppenbarligen var nöjd idag kunde Du inte gjort mer ❤ Kram Liselotte

Svar: Tack liselotte
Sandra A.W

2015-11-15 @ 05:01:11
- Hannah g

När jag känner så brukar jag gå ner en klass och inte känna del mässigt att det måste sitta utan kunna ha den dör känslan man har hemma. Tror det kan vara bra om man sitter fast lite. Du är så himla duktig att kunna rida 3 hästar i samma Klass vilken prestation! Beundrat dig ❤️❤️

Svar: Tack. Det är en klass ner ju ;)
Sandra A.W

2015-11-15 @ 09:48:39

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0