4/5 2015 Start LaP1 i lördags

Jag red en LaP1 i lördags också på Money Boy.


Domarkommentar:
Trevlig uppvisning - väl visat på fin ponny. Jobba med lite bättre grundenergi och förbättra skritten. Väl ridet i övergångar. Fin sits.

Vi fick 3 st 8or :) 
Vi fick 6or på skritten.



Tack för oss!
 
I denna klassens värmning blev han lite för på så jag koncentrerade mig på att hålla honom lugn. det gick ju bra vi blev belönade med 69,08% och vann klassen. 

Prisutdelning
Jag och Sara Kroon
 
När vi kommit hem så ringde dom från Ulricehamn och dom hade missat att jag skulle vunnit ett täcke från Charlies, dom ska skicka det.


 
 
 

Kommentarer
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Härligt! Stort grattis :D

Svar: Tack Emma!
Sandra A.W

2015-05-04 @ 09:20:53
Blogg: http://elfstrands.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0