28/5 2015 Idag kommer Diamant

Idag ska Annette komma hem till oss med Diamant. Annette skulle sko honom och sen komma direkt hem till oss. Åh va roligt det ska bli.

Han ligger efter i utbildningen men det hoppas jag vi ska ta igen ganska fort. Jag har ju bra tränare och min familj som stöttar och hjälper mig.
Nu ska vi träna på i sommar och sen ska vi ut och testa var vi står.

Jag skulle vilja rida SM i dressyr för juniorer kanske t.om nästa år. 
I år kvalar man in i klasserna:
FEI Lagt.program Msv B (för juniorer) 2009
FEI Ind. Mästerskapspr Msv B (för juniorer) 2009

Länk till uppgifter om honom i ASVH

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0