24/5 2015 Pay and jump

Här kommer lite bilder från pay and jumpen vi hade hemma igår.

STORT TACK till Lilla Veterinärinrättningen, Skara för sponsringen med fina rosetter.
TACK också till fam Karlsson för sponsring av borstar och mankam!

Först kommer bilder på "mina tjejer"
My

Duktiga My som snabbt kommer tillbaka i sadeln efter lite otur hemma. You go girl!


Felicia

Felicia och Delight har fått i hemläxa att träna och träna på att Lighten lyssnar och verkligen bjuder fram. Vissta är dom fina ihop?!


Emlan2

Gissa om jag är stolt över mina tjejer. Dom visar mig varje gång hur fint de utvecklas och hur fort det kan gå framåt. Emlan2 hade bestämt sig för galopp genom hela 40 banan och oj oj så duktiga dom är!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frank 4 år

Dagens solstråle tuffa Frank som alltid bjuder på härliga leenden. 


Stella på Cesar
Ny tjej som vi inte träffat innan. Duktig tjej som kommer bli farlig på banan med lite mer träning.


Wilma på Simbergs Figaro
 
Dreamteam Wilma & Figaro! Jag hejjar på er och håller tummarna att din egna fina ponny snart är på banan!

Prisutdelning

Maya på Micks Delight
 
Efter 1 års frånvaro i sadeln så gick det kanon! Hoppas du förstår vilken fantastisk familj du har! <3


Hannah på sin dressyrponny Grålle

Hannah och jag rider i Div 1 laget i dressyr för LRK. 
Nästa gång tar vi terrängen Hannah?!




Så duktiga ALLA ekipage!
Hoppas att Ni hade kul och att ni vill tävla på. Då är mitt mål med dom här pay and jumpsen uppnått.
Hoppas vi ses snart på våra träningar! <3

Tack till mamma som tar sig tid och fotar alla ekipage så alla får ett litet minne från oss i Hangelösa <3

Jag tycker nog vi ska ha pay and ride snart eller vad säger ni?


 

Kommentarer
- Pernilla

Tack så mycket för att vi fick vara med!! Jag röstar för att anordna fälttävlan ;)
Kram❤️

Svar: Ja men varför inte! Prata med mamma :)
Sandra A.W

2015-05-24 @ 08:41:50
- maya

Tack så mycket! Jag förstår verkligrn att jag har en underbat familj och att det var sjukt snällt att jag fick låna delight. Tack för att jag fick varaed och jag tycler absolut att ni kan ha en pay and ride. Då kommer jag förhoppnongsvis p0 taisan😄 men jag gillar iden med fälttävlan också.

Svar: 👍
Sandra A.W

2015-05-24 @ 11:35:35
- Anonym

Självklart Sandra! Kram ses på lördag mu har vi Wörthersee fullsatt lag!👍🏻👍🏻 /Hannah ❤️

Svar: Toppen!
Sandra A.W

2015-05-24 @ 14:00:41
- Anonym

Det är så snällt att ni lägger ner tid och allt på sådant här! Det är precis så ridsporten ska vara!😊

Svar: Tack det var snällt sagt! :)
Sandra A.W

2015-05-24 @ 22:09:03

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0