22/5 2015 Igår kväll

Igår var vi på pay and ride med 4 hästar.
 
Moa med Chanel Lb1
Matilda med Lady Lc1
Carolina med Taisan Lb1
jag med Money Boy LaP1
 
Jag fick ingen energi i Boyan. Mamma tyckte han såg lite matt ut. Han var inte slö men han kändes inte som han brukar. 
 
Nu får han vila fre - mån har vi bestämt. Han brukar ju få korta vilor men det var inte planerat nu. Boy måste tycka det är roligt annars kan jag sluta med detta.   
 
Enkla bytena var katastrof! Nu ska jag inte göra några på diagonalen på ett tag för han börjar vara före mig nu. 
 
Fick inte till böjningen i öppnor särskilt den sista. 
 
Nu ska han få vila sen hoppas vi på bättring nästa vecka.
 
- Sandra

Kommentarer
- Sofia

Fina ni är:) himla snyggt schabrak också! Var kommer det ifrån?

Svar: Tack. Det är ett Eskadron. köpte på Göteborg Horseshow 2014
Sandra A.W

2015-05-22 @ 23:04:32

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0