18/5 2015 Svar på frågor

Anonym frågar i en kommentar för ett tag sen. Tack 

Jag har ganska många frågor: 
Favoritfärg 

Orange
ögonfärg 

Blå
allergier 

Komjölksproteinallergi sen jag föddes
Sminkar 

Mascara i skolan
hur många ponnyer har du haft 

15 st som vi ägt och då räknar jag in Boy och Cupid
Hur lång tid tar hästarna på en dag 

Oftast minst 3 timmar skoldagar mer när vi är lediga :)
hur högt har du hoppat son högst 

1,20 
favoritfilm 
Hungerspelen, Pitch perfekt, Divergent
favoritbok

Längd 
1,53
idol 
Charlotte Dujardin
Favoritpojkband 
-
när går du upp på morgonen 
Halv sju för att hinna med bussen.
Favoritårstid 
Sommar

Hoppas du är nöjd med mina svar. Undrar du mer så skriv igen. Tack

 

Kommentarer
- maya

Min favoritfärg är också orange😄

Svar: 👍
Sandra A.W

2015-05-23 @ 01:04:44

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0