1/5 2015 Hemma igen!

Nu har vi kommit hem och packat upp och packat på nytt det som ska med till div 1 i Ulricehamn i morgon.

Jag är nöjd med Boyan på tävlingen i Willands men jag måste skärpa till mig lite. Mamma sa också en sak som fick mig att tänka till.... På ett år på dagen sen han kom till mig rider vi vår 3e nationella start och när han kom gick han inte fram på en tävlingsbana ens. Han har utvecklats enormt under detta året. Stort tack till Emma som orkar med oss ;)

Olivia och Arragon har vait med oss och dom var superduktiga! 3a på torsdagen 67% och tvåa idag 68%
STORT GRATTIS TILL DOM!


Mamma har tagit kort men vi har inte hunnit kolla på dom än. Dom kommer senare jag lovar :)
Tack till Lilla Veterinärinrättningen i Skara för jackan den var guld värd i stormen.


Jag och Boy fick 61,282% första dagen och 63,496% idag. Idag började jag programmet med att rida fel också. 


Tack mamma, pappa, Mimmi och Moa för all hjälp och att Olivia fick följa med.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0